SBS'ye KAÇ GÜN KALDI?

SİTEMİ NASIL BULDUN?

Powered By Blogger

22 Nisan 2010 Perşembe

DÜNYA GÜNÜ

DÜNYA GÜNÜ'NÜN ÖNEMİNİ BELİRTEN BİR YAZI
Bugün duvardaki bir afişe bakınca başımdan kaynar suların boşaldığını sandım. Şimdiye kadar gördüğüm en can alıcı bir ifadeyi içeriyordu. Aynen şöyle:"Gidecek başka yerim yok!"
Afişte bir dünya resmi vardı.Atmosferi kararmış, giderek yeşillikleri tükenip giderek çöplük halini almakta olan bir dünya...Bu dünyanın üzerinde bir insan haykırıyordu: Gidecek başka yerim yok!
Eğer üzerinde bulunduğu dünya bir çöp yığınına dönüşürse; soluyacak atmosferi,basacak toprağı kalmazsa, gerçekten gidecek başka bir yerinin olmadığını anlıyordum.
Bir an o sözler beynime işlemişti.Hepimiz öyle değil miydik?
Üzerinde yaşadığımız bu dünyayı elbirliğiyle yaşanmaz hale getirirsek, yaşayacak başka bir dünyamız olmadığına göre böyle bir yıkımı nasıl da düşünemiyorduk? Gerçekten gidecek bir yerimiz yoktu.
Bunlar kuru sözler değil kesinlikle. Bu zamana kadar çevreyle ilgili sloganları, uyarıları, önlemleri sıradan sözler olarak algılıyor, ciddiye almıyordum. Ama bu söz aklımı başıma getirdi ve bir insan olarak bu işi ciddiye almam gerektiğini düşündüm. Eğer üzerinde yaşadığımız dünyayı çöplük yaparsak gidecek başka yerimiz yok!
BELİRLİ GÜN VE HAFTALARDAN ALINTIDIR. KİTAPTAN DİREK YAZDIM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür Kullanmayın!