SBS'ye KAÇ GÜN KALDI?

SİTEMİ NASIL BULDUN?

Powered By Blogger

1 Nisan 2010 Perşembe

1 NİSAN! :)


Evet arkadaşlar bu 1 NİSAN sözünü bazen duyduğumuzda bize farklı anlamlar düşündürebilir. Örneğin birinin söylediği yada yaptığı bir işin şaka olduğunu ya da gerçekte öyle olmadığını anlarız. Ve güleriz. Bugün 1 NİSAN yani şaka günü. Ben de bugün okula gider gitmez şakalarımı yapmaya başladım. Konu ödev olunca herkes buna inandı. Ama sonra gerçeği bildiler. Sınıflarımızı değiştirdik. Ve tabiiki bunun yanında bana şaka yapanlar da oldu. Ne olursa olsun böyle bir günün olması güzel bir şey. Okuldan ayrılacağımla ilgili şakalar da yaptık. Ama ŞUNU UNUTMAYIN Kİ ŞAKANIN DA BİR SINIRI VARDIR. BEN BUNA UYARAK YAPTIM. EĞER BUNA UYMAZSANIZ SEVDİĞİNİZ KİŞİLERİ KENDİNİZDEN UZAKLAŞTIRIRSINIZ. VE ŞAKA DİYE BİR ŞEY KALMAZ. ONUN İÇİN SİZ KURALLARA UYUN! BU ARADA BEN SİTEMİ KAPATIYORUM! YORUM FALAN YAZMIYORSUNUZ. YAZARSANIZ O ZAMAN KAPATMAM. BANA ÜYE OLURSANIZ AYRICA SEVİNİRİM. BU ARADA SİTEMİ KAPATMA KONUSU İÇİN AŞAĞI BAKIN: (AYRINTILAR)
BUGÜN 1 NİSAN BAHSETTİĞİMİZ KONUDA BUYDU. BEN DE SİTEMİ KAPATMAK KONUSUNDA ŞAKA YAPTIM. :):):) NASIL ŞAKAYDI? EVET HER NEYSE YORUMLAR GELMEYE DEVAM ETSİN... O KADAR EMEĞE KARŞI KAPATAMAM TABİKİ. HER NEYSE BUGÜN BİR NİSAN... :):)
GUZELDİYARLAR; ŞEYDA NUR
G

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür Kullanmayın!