SBS'ye KAÇ GÜN KALDI?

SİTEMİ NASIL BULDUN?

Powered By Blogger

12 Temmuz 2010 Pazartesi

Yaza ve Yaz Şarkılarına Merhaba Vakti Geçti Bile


Evet yaz geldi. Ama bizim merhaba dememiz geç mi kaldı ne? Her neyse yaza merhaba demenin ardından yazın güzel ve hareketli şarkılarına da merhaba demeye fırsat kalmadan birbirinden güzel şarkılar çıktı. Ve çoğu beğenildi. Ben de Power Turk dinliyorum. Power Fm, Istanbul Fm, Super Fm, Alem Fm benim en sevdiğim radyo kanalları. Çünkü ben en çok pop müzik seviyorum. Yabancı müziklerde de ... Ve duygusal şarkılar da hoşuma gitti. Ama yazın duygusal şarkıların çıkması pek güzel olmuyor yaza... Her neyse bir afiş tasarladım bakalım nasıl olmuş ? :


İmzam olmazsa olmaz... Sade bir imza yaptım. Çünkü resim zaten çok büyük değil...Yine de üstüne tıklayınca daha büyüğünü görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür Kullanmayın!