SBS'ye KAÇ GÜN KALDI?

SİTEMİ NASIL BULDUN?

Powered By Blogger

8 Temmuz 2010 Perşembe

SBS 2010 8.SINIF SONUÇLARI BELLİ OLDU




Evet 5 Haziran 2010 tarihinde 8.sınıflar SBS'ye girmişti. Ve bugün sonuçları açıklandı. Öğrenmek için http://www.meb.gov.tr/ ya da e-okuldan giriş yaparak öğrenebilirsiniz. SBS acaba seneye olacak mı? Kaldırılmasıyla ilgili düşünceler oldu. Ve 8. sınıf ve 7.sınıflarda sorularda bir yanlış tespit edildi. Bunun sonunda 7.sınıfın sorusu mahkemeye verildi. Fakat sonucunu ben de bilmiyorum. Her neyse ben 6. sınıf SBS'sine 12 Haziran'da girdim. Hemen ordan dersaneye gittim. SONUCUMA BAKTIM. 6. VE 7. sınıfların Ağustosta açıklanacakmış. Ben de 6.sınıfın sorularını indirdim ve cevaplarını. Yakında 7 ve 8'leri de indiririm.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür Kullanmayın!