SBS'ye KAÇ GÜN KALDI?

SİTEMİ NASIL BULDUN?

Powered By Blogger

14 Ocak 2009 Çarşamba

Eren Resimleri ve Hayatı





Eren'in Hayatı

1984 te İstanbul’da doğdu. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuarı Bale Bölümünde orta öğretim ve liseyi bitirdi.Aynı okulda Modern Dans eğitimi görüyor. Atatürk Kültür Merkezi Çocuk ve Gençlik Balesinin sergilediği oyunlarda altı yıl boyunca rol aldı. Londra da Urdang Dance Academy de ve Budapeşte Dans okulunda eğitim aldı. Dans grubu ; Dans ; ile Çin’de Ülkemizi temsil etti. Reklam jingleları seslendirdi. Britney Spears ve Michel Jackson gibi dünya yıldızlarıyla çalışan Selatin Karayla bir aylık workshop çalışması yaptı.Yıldızların altında müzikalinde sahne aldı.

ÖZELLİKLERİ:GRUP HEPSİ'DEKİ RENGİ YEŞİL

galatasaraylı
boğa burcu
en büyük zevki evde film izlemek
fotoğraf çekmeye meraklı
esmer bomba
yeşil turuncu mor ve beyazı seviyor
en sportifleri
49 kilo
22 yaşında
gruptaki lakapı uykucu

3 yorum:

  1. bence super olmuss arkiler bence harıka ya o vıdeoları nasıl koyuosun super zeka!!!

    YanıtlaSil
  2. tesadüfen gördüm siteni cok iyi ya nası yaptın aslında ben seninle arkadas olmak istiyorum ne dersin?

    YanıtlaSil
  3. çok güzel her şey süper

    YanıtlaSil

Küfür Kullanmayın!